Skuteczne promowanie Instagrama

Skuteczne promowanie Instagrama

Na Instagramie jest zarejesrtowanych więcej niż 1 mld użytkowników, a każdej minuty publikuje się miliony zdjęć i filmów. Nietrudno więc domyślić się, że wyróżnienie się w takim gąszczu może być naprawdę trudne. Dlatego promowanie Instagrama powinno opierać się o oryginalność – oryginalny pomysł lub oryginalna realizacja jakiegoś niekoniecznie oryginalnego pomysłu to szansa na przebicie się i dotarcie do tysięcy użytkowników.

Poczucie humoru, kontrowersje, artyzm – to tylko kilka przykładowych aktywności, dzięki którym promowanie Instagrama może być skuteczniejsze. O czym jeszcze warto pamiętać? Bardzo przydatne okazują się hashtagi wykorzystywane do oznaczania zdjęć. Wielu użytkowników regularnie je sprawdza w poszukiwaniu interesujących ich treści, co daje szanse na zaprezentowanie im swojego profilu i przyciągnięcie do obserwowania. Nie warto jednak używać najbardziej popularnych hashtagów, jeśli dopiero się rozpoczyna prowadzenie konta, bo duża konkurencja wśród nich uniemożliwia przebicie się do szerszej grupy.

Nie da się ukryć, że poza kreatywnością prowadzenie komercyjnego konta na Instagramie wymaga również umiejętności graficznych, językowych i czysto marketingowych. Wiedza na temat komunikowania się z odbiorcami, obrabiania zdjęć, tworzenia grafik i wymyślania treści oraz haseł jest niezbędna. Ponieważ nie każdy ją posiada, wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z usług zewnętrznych agencji zajmujących się promowaniem na Instagramie na zlecenie. W tym celu warto się zgłosić do firmy crazyfejm.pl, która posiada duże doświadczenie w tym zakresie. Zatrudnieni w niej specjaliści od lat wspierają małe, średnie i duże przedsiębiorstwa w marketingu w mediach społecznościowych.